نوشاد عالمیان، نفر ۴ رنکینگ جهانی تنیس روی میز را شکست داد اوسمار در قائمشهر به یاد قهرمانی اظهارنظرهای متفاوت ویسی در مورد سرمربی لیگ برتری عدم رضایت ترابی از پست بازی در پرسپولیس سمیعی سرپرست استقلال است یا مدیراجرایی؟ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رم و یوونتوس| تساوی بی‌حاصل آلگری و دروسی نتیجه و ویدئوی خلاصه بازی لیورپول و تاتنهام| آتش‌بازی کلوپ در آنفیلد تاریخ و ساعت بازی استقلال و ذوب آهن در لیگ برتر فوتبال | ذوبِ آهن، ماموریت جدید نکونام اظهارات عضو سابق هیات مدیره استقلال علیه سمیعی ماندن نکونام در استقلال قطعی نیست خطیر مسئول صدور یا لغو مجوز حرفه‌ای استقلال| جلسه بازیکنان درباره آپشن قراردادها نتیجه و ویدیو خلاصه بازی چلسی و وستهم در لیگ انگلیس | جشنواره گل آبی‌های لندن در استمفورد بریج پخش زنده بازی لیورپول و تاتنهام در لیگ انگلیس (۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین ترکیب احتمالی پرسپولیس برابر نساجی | همه هستند جز عالیشاه واکنش ویسی به جریمه ۲ میلیارد تومانی‌اش نکونام: هر طور دلم بخواهد بازی می‌کنم اوسمار در پرسپولیس اقتدار ندارد سنگین‌ترین جریمه تاریخ برای سرمربی فولاد | ویسی ۲ میلیارد جریمه شد
سرخط خبرها

جام رمضان در اوج

  • کد خبر: ۱۵۷۹۲۹
  • ۲۰ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۴
جام رمضان در اوج
رقابت‌های فوتسال جام رمضان به ایستگاه پایانی رسید و تکلیف ۲۸ تیم صعودکرده به دور نهایی مشخص شد.

مرحله نخست مسابقات فوتسال جام رمضان مشهد با انجام ۴۲۰ بازی در هفت سالن شهر به پایان رسید. رقابت‌های داغ و مهیجی که هرچه از زمان آغاز آن گذشت، شوروهیجانی ویژه در شب‌های رمضانی پیشکش علاقه‌مندان به این رشته ورزشی کرد. سالن‌های گلسا، یاس، شهدای تاکسی‌رانی، شهدای مدافع حرم، بهشت، میثاق و سرافرازان، هفت سالن ورزشی شهرداری مشهد، درحالی میزبان این دوره از مسابقات بودند که در هر سالن ۳۲ تیم با یکدیگر در قالب هشت گروه چهارتیمی رقابت کردند و بعد از آن، در مراحل یک‌هشتم و یک‌چهارم نهایی در هر سالن تیم‌ها با یکدیگر جدال کردند تا درنهایت چهار تیم از هر سالن به مرحله آخر برسند.

تیم‌ها حالا باید منتظر پایان تعطیلات شب‌های قدری باشند تا از ۲۶ فروردین رقابت‌های دور آخر که به‌صورت حذفی برگزار می‌شود، در سالن بهشتی مشهد انجام شود؛ رقابت‌هایی که برگزاری آن در سالن شهید بهشتی هم، همچون سایر اتفاقاتش خالی از حاشیه نبود.

۲۸ تیم در سالن خوشبختی

در پایان رقابت‌های دور گروهی، یک‌هشتم و یک‌چهارم نهایی سالن‌های هفت‌گانه، ۲۸ تیم جواز حضور در سالن خوشبختی دور نهایی، سالن شهید بهشتی، را به‌دست آوردند. از سالن سرافرازان تیم‌های باشگاه بدن‌سازی بدن، پیام توس، تاجرآباد سیتی و Pvc، از سالن گلسا تیم‌های کفش شریفی، تشک میترا، کشت‌وصنعت نادر و آپادانا، از سالن میثاق تیم‌های مشکی‌پوشان کنگ، شهید قریشی، شبدیز و فرهنگ، از سالن شهدای مدافع حرم تیم‌های دیاموند، محمدی ب، شهرداری منطقه ۵ و آیندگان امین، از سالن شهدای تاکسی‌رانی هدف، صنعت گوشت توس، شهید حسین‌زاده و تیک‌تاک، از سالن یاس تیم‌های املاک هشتم، اداره‌کل پشتیبانی، ایران‌جوان و رستوران گلستان و بالاخره از سالن بهشت تیم‌های توانا فیتنس، شهید سخندان، پوشاک جزیره خضرا و خیمةالزینب به دور نهایی راه یافتند.

نتایج عجیب، صعود‌های غریب!

دیدار‌های مرحله یک‌چهارم نهایی سالن‌ها به‌دلیل آنکه تکلیف تیم‌های صعودکننده به دور نهایی و حاضر در سالن بهشتی مشخص می‌شد، از حساسیت زیادی برخوردار بود. به همین دلیل، نتایج عجیب‌وغریب در شب پایانی این مرحله کم رقم نخورد.

در سالن گلسا کشت‌وصنعت نادر در یک بازی پرگل ۱۰ بر ۳ زعفران دهقان را از پیش‌رو برداشت و آپادانا که کفش ناصری از تیم‌های مدعی جام را از پیش‌رو برداشته بود، در این مرحله ۵ بر ۰ شهید رفیعی را برد تا به دور نهایی برسد. در سالن شهدای مدافع حرم برد ۱۰ بر ۰ دیاموند مقابل آکادمی بی‌غم از نتایج عجیب بود.

در سالن شهدای تاکسی‌رانی تیک‌تاک یکی‌دیگر از مدعیان این جام ۷ بر ۰ شهر توس مشهد را برد و در سالن بهشت هم برد ۵ بر ۱ خیمةالزینب مقابل برادران بخشی از نتایج جالب توجه بود و بالاخره در سالن یاس املاک هشتم ۶ بر ۱ فولاد را برد. نتایجی که هرکدام به‌نوبه خود عجیب‌وغریب بود و موجب صعود یا حذف تیم‌هایی شد که کمتر کسی فکرش را می‌کرد.

۴ تیم چشم‌انتظار تصمیم کمیته برگزاری

رقابت‌های مرحله پایانی با حضور ۳۲ تیم در سالن شهید بهشتی برگزار می‌شود و با صعود ۲۸ تیم برتر سالن‌های هفت‌گانه، حالا هنوز تکلیف چهار تیم دیگر مشخص نیست. پیش از این بنا بود چهار تیم اخلاق به جمع این ۲۸ تیم اضافه شوند، اما از کمیته برگزاری خبر می‌رسد تصمیم برگزارکنندگان عوض شده و حالا قرار است چهار تیم برتر که عملکرد فنی بهتری داشته‌اند و بازیکنان با نام‌ونشان‌تری دارند، از سوی این کمیته انتخاب و به مرحله نهایی فرستاده شوند. مسئله‌ای که از همین حالا بازار گمانه‌زنی‌ها را داغ کرده است و تیم‌های بزرگی که ناباورانه از جام کنار رفتند، چشم‌انتظار تصمیم کمیته برگزاری هستند تا به جریان رقابت‌ها برگردند و هیچ بعید نیست یکی از همین تیم‌ها بتواند خودش را تا فینال بالا بکشد.

خداحافظی زودهنگام مدعیان با جام

یکی از تیم‌هایی که برای بازگشت به جریان مسابقات چشم امیدش به تصمیم کمیته برگزاری است، تیم آهن‌آلات صفرزاده است. تیمی که زیر نظر حمید بی‌غم، سرمربی رزومه‌دار فوتسال خراسان، است و در مرحله یک‌چهارم نهایی مقابل تیم قدرتمند کفش شریفی بازی را با نتیجه ۴ بر ۳ واگذار کرد. دیدار فینال‌گونه‌ای که بازنده‌اش هر تیمی بود، برای مسابقات حسرت حذف یک تیم خوب را به‌همراه داشت.

بااین‌حال، قرعه حذف به‌نام شاگردان بی‌غم خورد و حالا باید دید در ادامه، کمیته برگزاری این تیم را به‌عنوان یکی از چهار تیم برتر به جمع تیم‌های دور نهایی می‌فرستد یا خیر. یکی‌دیگر از تیم‌های بی‌غم، تیم آکادمی بی‌غم، هم در این مرحله با قبول شکست ۱۰ بر ۰ مقابل تیم دیاموند از گردونه رقابت‌ها حذف شد. کفش ناصری هم یکی‌دیگر از حذف‌شده‌های بزرگ این دوره از رقابت‌هاست. تیمی که در جدال با آپادانا در ضربات پنالتی باخت و هنوز پرونده شکایت از تیم آپادانا باز است و بعید نیست این تیم به گردونه رقابت‌ها برگردد.

دیدار‌های نهایی در سالن پولی

اختلاف نظر اداره‌کل ورزش‌وجوانان خراسان‌رضوی و معاونت سلامت و تربیت‌بدنی شهرداری مشهد بالاخره حل‌وفصل شد و مسابقات دور نهایی قرار است در سالن شهید بهشتی برگزار شود. رقابت‌هایی که تا همین دیروز محل برگزاری‌اش مشخص نبود و اداره‌کل ورزش‌وجوانان از شهرداری درخواست پرداخت هزینه ۳۰ میلیونی بابت اجازه سالن داشت. اجاره‌ای که باتوجه‌به برگزاری رایگان جام رمضان امسال، ابتدا برگزارکنندگان زیر بارش نمی‌رفتند، اما درنهایت برای حمایت از ورزش شهر با پرداخت آن موافقت کردند و اداره‌کل ورزش‌وجوانان هم رقم اجاره سالن را تا سقف ۱۰ میلیون تومان کاست. رقابت‌های دور نهایی بعد از شب‌های قدر پیگیری خواهد شد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->